همه چی در همه

پسر زمستونی

هرچی که تو بخوای هست

همه چی در همه


خطاي ديد رو دارين؟؟


 






تو دوتا تصوير چندتا تفاوت ميبينيد؟؟؟؟؟
من 9 تا تونستم پیدا کنم


 






شعار «آذربایجان، ایران نیست» در بازی امروز تراکتورسازی-الجزیره توسط عده ای از جدایی طلب ها و نمایش آن در تلویزیون


 






به افتخار هر چی دختر ایرانی با اراده


 




مامان جونم مگه من خيارم؟؟ كه منو اينجا ميشوري؟؟
 

 
 
 

دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم، می گن بچه است، نمی فهمه!
وقتی نوجوان هستیم، می گن نوجوونه، نمی فهمه!
وقتی جوان هستیم می گن جوون و خامه، نمی فهمه!
وقتی بزرگ می شیم، می گن داره پیر می شه، نمی فهمه!
وقتی هم پیر هستیم می گن پیره، حالیش نیست! نمی فهمه!

 

فقط موقعی که می میریم میان سر قبرمون و می گن عجب انسان فهمیده ای بود! 
 
 
امروز در اوج بی پولی به حالت طعنه این اس رو از خوابگاه بعد از یه ماه به مامانم زدم:
سلام مامان
خوبین؟ خوشین؟
بابا چه طوره؟
پول لازم ندارین؟ اگه لازم دارین بگین براتون بفرستم... پول هستاااا..!!
.
.
.
.
.
.
.
مامانم ج داد:
سلام پسرم
چه قدر می تونی بفرستی؟! 




 
 
قانون رانندگي در ايران :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه تو خَـــري! من از تو خــرتـرم !!!


بابام یه کیلو پسته خریده آورده خونه ، روش با ماژیک درشت نوشته : هر 8 ساعت یک عدد ....!!!!؟؟؟

یکی به این بگه جا بهتر از این نبود واسه خاستگاری


 
 

 
 
 
درد مشترک!  


 
 
درزاده ام معدلش شده 19.42 سه روزه رفته تو اتاق درو رو خودش بسته 
من همسن این بودم 12 میشدم تا خونه با کیف رو پایی میزدم 
 
 
 
نظر های تبلیغی ندینننننننننننننننننن
 
شما نظر بدین سایتتون رو مینویسین خو منم میام سر میزنم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,ساعت 12:57 توسط ♥ ♡(-̮̮̃•)♰ ♱ ESI DANDY |